
فعالیت بیوقفه سامانه مشاوره تلفنی 1605 کمیته امداد در طول جنگ تحمیلی 12 روزه
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی کمیته امداد، محمدعلی علیمردانی، مدیرعامل کلینیک مشاوره و روانشناسی راه زندگی (رز) گفت: کلینیک رز، امروز برای کمیته امداد که دارای یک خانواده تحت پوشش پنج میلیون نفری است، آبرو، اعتبار و سرمایه بزرگی است.
مدیرعامل کلینیک مشاوره و روانشناسی راه زندگی با اشاره به راهاندازی سامانه مشاوره تلفنی 1605 کمیته امداد اظهار کرد: این سامانه در طول جنگ تحمیلی 12 روزه با رژیم صهیونیستی، به مخاطبان خود به صورت تلفنی خدمات ارائه داد.
علیمردانی با بیان اینکه سامانه 1605 امکان رقابت با سامانههای مشاوره تلفنی مطرح را دارد، تاکید کرد: حجم و فراوانی خدمات کلینیک رز به اندازهای است که قابلیت آن را دارد که به یک نشان ملی در کشور تبدیل شود.
وی با بیان اینکه هوشمندسازی، برندسازی و توسعه مجازی مشاوره در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: با اجرای این برنامهها شاهد شرایط بهتر اجتماعی در بین جامعه مخاطب کلینیک خواهیم بود.
مدیرعامل کلینیک راه زندگی، مشاوره را نخستین گام مددکاری حرفهای برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم با تقویت خدمات این کلینیک، شرایط کار حرفهای برای مددکاران این نهاد بیشتر از گذشته فراهم شود.
انتهای پیام